hit tracker

Heeft iemand toevallig BLUS30023 iso ? Het gaat om de The Godfather: The Don's Edition !

Discussion in 'Dutch 'Cobra ODE' Support' started by kadir0vic, Jan 29, 2015.

1. 19
    1
    0
    kadir0vic

kadir0vic Loyal Member

Ik heb BLES00045 versie gedownload maar die is helaas alleen in het Italiaans menu en spreek taal. Ik vroeg me af of iemand BLUS30023 versie heeft die ENG talig is. Ik zou het geweldig vinden als iemand het aan mij kan geven. Tips waar ik het wel kan downloaden, want ik heb ergens 1 gevonden waar ze helemaal niet meer seeden. Dus de torrent is zelf dood zeg maar. Als iemand het wel in een iso bestand heeft zou je het eventueel kunnen uploaden naar https://mega.co.nz/. Alvast super bedankt. Groetjes

2. 68
    9
    8
    SeaLkeN

SeaLkeN Loyal Member

Occupation:
    Technician
    Misschien op de nieuwsgroepen?

3. 19
    1
    0
    kadir0vic

kadir0vic Loyal Member

Dankjewel voor je antwoord, maar k had al gekeken op de nieuwsgroepen. ik heb bij paar geprobeerd maar geen succes of omdat de bestanden niet compleet zijn of omdat de nzb gewoon dood is. Ik heb laatst de legendarische trilogie gekeken voor de zoveelste keer en wou weer aan de slag met de game op mijn ps3. K heb de 2e deel van de game wel in ENG kunnen downloaden en spelen. Maar de eerste vond ik veel leuker op de pc. Nooit op de ps3 gespeeld ik blijf zoeken :D

Share This Page