hit tracker

Vraag over gedownloade spellen voor cobra ode !

Discussion in 'Dutch 'Cobra ODE' Support' started by kadir0vic, May 30, 2014.

1. 19
    1
    0
    kadir0vic

kadir0vic Loyal Member

Ik heb ook sins kort cobra ode op mijn ps3. Wat ik achter ben gekomen is dat als ik spellen van de uploader iMARS download en via PS3-ISO-Rebuilder die mappen iso van maak dan werkt het soepel. Spel start zonder problemen. Maar als ik van bijvoorbeeld spellen van DUPLEX download en het zelfde uitvoer krijg ik die error code die begint met 8 als het goed is. Spel start gewoon niet. Ik ben even gaan googlen en kwam tegen dat je een bestand moest wijzigen ofzo ? Want alles moet origineel zijn toch om daarna iso van te maken via PS3-ISO-Rebuilder, nou weet ik niet hoe ? Zou iemand dit stap voor stap uit kunnen leggen in het Nederlands dat zou top zijn. Dat zou ik fijn vinden. Groetjes

2. 79
    9
    0
    casper2002

casper2002 Loyal Member

Sorry voor het late antwoord, had een drukke dag. DUPLEX releases hebben altijd een aangepaste eboot zodat ze kunnen werken op custom firmware(cfw). Deze eboots werken niet met de cobra, iMARS doet dit niet. Om PS3-ISO-Rebuilder te gebruiken heb je de game nodig , in iso of folder formaat, en een IRD een ird is een soortvan blauwdruk van een game. Hierin staat welke bestanden er allemaal in zouden moeten zitten. Je kan je ird's het beste downloaden vanaf http://www.3k3y.com/ird_files/ hier zijn meer dan 2000 irds dus die van jou zou je wel kunnen vinden. Bij PS3-ISO-Rebuilder klik je eerst op open -> JB FOLDER of ISO ligt er natturlijk aan welke je hebt. En dan open -> IRD (of alt+i). Dan kan je zien welke bestanden je mist of welke incorrect zijn. Waarschijnlijk zal de eboot dan rood zijn maar die kan je downloaden uit de eboot vault http://www.maxconsole.com/maxcon_forums/threads/271814-Original-EBOOTS-Vault-(Give-amp-Receive).

3. 19
    1
    0
    kadir0vic

kadir0vic Loyal Member

Dankjewel voor je antwoord. Dus alles moet groen zijn om het te laten werken? Want ik heb die eboot mapje gekopieerd naar de folder en opnieuw laten scannen door de IRD. Eerste 3 waren wit daarna alleen de 4e was oranje de rest was allemaal groen. De enige die oranje was heette ps3_game\usrdir\engine.sdat ! Moet die ook aangepast worden ofzo ?

4. 79
    9
    0
    casper2002

casper2002 Loyal Member

Het maakt niet uit of sommige bestanden niet helemaal correct zijn, maar wit betekent dat het bestand niet op de ird staat. Heb je de bestanden wel naar de goede mapjes verplaats?

5. 19
    1
    0
    kadir0vic

kadir0vic Loyal Member

Ik moet iets toevoegen, spel werkt nu wel ook al geeft dat ene oranje/geel aan. Maar mijn vraag is, is dat wel veilig ? Ik spel het spel zonder problemen. Ik heb alleen de eboot mapje gekopieerd en die witte files verwijderd al hoewel ik 1tje niet kon vinden. Maar toch spel doet het.

6. 79
    9
    0
    casper2002

casper2002 Loyal Member

Tot nu toe is nog niemand gebant omdat hun game niet helemaal klopte maar voor een online spel zou ik het wel probeeren. Stuur anders een screenshot met welke bestanden je mist dan kan ik je wel helpen.

7. 19
    1
    0
    kadir0vic

kadir0vic Loyal Member

Het ging toevallig om South Park The Stick of Truth. Nou werkt die perfect, alleen eerst gaf hij dus een error code aan nu kan ik het wel spelen. Ik neem aan dus dat je alleen de witte files moet verwijderen en de juiste eboot mapje moet hebben om de spel te laten werken. Voor de rest hoef ik dus geen zorgen te maken ? Ik heb aantal games gekopieerd van een vriend die gebruik maakt van jailbreak 3.55. En daarom waren die games dus ook aangepast, nou weet ik hoe ik ze origineel moet zetten om het te laten werken. Als ik problemen tegen kom laat ik je weten. Nogmaals bedankt voor je hulp.

Share This Page